Cukarini - kako se čuva tradicija našeg kraja
Djeca iz odgojno-obrazovne skupine Cukarini pripremili su za svoje roditelje zanimljivo druženje koje ih je podsjetilo na neka prošla vremena u našem kraju.
Uz stručno vođenje odgojiteljica Nele Ožegović i Anamarije Dičak pokazali su dio aktivnosti kojima su se bavili tijekom protekle pedagoške godine. Tema Njihovog projekta bio je Grad Drniš i okolica, narodni običaji našeg kraja.
Skupina Cukarini broji 19 djece koja ove godine polaze u osnovnu školu. Kroz igru i ples pokazali su kako su izgledale dječje igre u prošlosti. Otpjevali nekoliko pjesmica rugalica, jednu zanimljivu uspavanku, otplesali kolo. Prikazali kako su momci cure birali, otpjevali su pjesmu o Drnišu i na kraju himnu Dječjeg vrtića Drniš uz glazbenu pratnju na tamburici.
Svečanost "Ivančica"
U ponedjeljak 16. lipnja 2024. godine, djeca i odgojiteljice odgojne skupine Ivančice, Svemirka Matić i Ivana Kulušić pozvali su roditelje na druženje u prostoru Dječjeg vrtića Drniš. U skupini se provodi Redoviti odgojno-obrazovni program rada obogaćen elementima Katoličkog vjerskog odgoja.
Povod druženja bio je prikaz projekta "Pustolovine Mede Kreše", koji je zahvaljujući interesu djece i svesrdnoj suradnji roditelja trajao godinu i pol. Djeca su Medu Krešu nosila u svoje obitelji, na rođendane, izlete, ljetovanje, zoološki vrt, Katoličku osnovnu školu, u razgledavanje grada i gradskih znamenitosti, posjet roditeljima na radnom mjestu, i na kraju u Muzej Alkara u Sinju.
Odgojitelji mentori u Dječjem vrtiću Drniš
Na osnovi članka 17. Pravilnika o načinu i uvjetima napredovanja u struci i promicanju u položajna zvanja odgojitelja i stručnih suradnika u dječjim vrtićima, odgojiteljice predškolske djece Renata Vlaić i Tea Marin stekle su zvanje odgojitelj mentor.
Status odgojitelj mentor stječe se temeljem odluke Agencije za odgoj i obrazovanje, nakon praćenja rada odgojitelja i uvida od strane savjetnika za predškolski odgoj, djelatnika Agencije za odgoj i obrazovanje.
Odgojiteljice su u svom dugogodišnjem odgojno-obrazovnom radu s djecom predškolske dobi ostvarile elemente za vrednovanje stručnosti i uspješnosti. Kontinuirano primjenjuju metodičku kreativnost, suvremene oblike i metode rada, kroz aktivnosti promiču ljudska prava, posebice prava djeteta i brigu za zdrav okoliš. Ostvaruju uspješnu suradnju s kolegama, roditeljima djece i širom društvenom zajednicom.